Centrum prasowe

Środy z prawem pracy - Sztuka wypowiadania umów

#10_Sztuka_wypowiadania_umów

rejestracja 24_05_2021

 

CYKL ŚRODY Z PRAWEM PRACY

Korzyści dla uczestników z udziału w webinarach:

  • dajemy praktyczne wskazówki dla pracowników działów HR, działów BHP i kierowników,
  • przybliżamy wiedzę z zakresu prawa pracy,
  • udzielamy jasnych porad dla osób zarządzających pracą podległych im pracowników,
  • pomagamy tworzyć właściwą komunikację i strategię działania w zespole pracowniczym i wewnątrz firmy.

Specjaliści z Sendero podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z wybranych obszarów prawa pracy. Spotkania zaplanowane są do czerwca 2023 roku. W ramach cyklu „Środy z prawem pracy” zorganizujemy 10 bezpłatnych wydarzeń, które podsumujemy konferencją stacjonarną. Jest to wspólna inicjatywa kancelarii Sendero Tax & Legal i Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

 

WEBINAR

TEMAT #10 SPOTKANIA:    CZAS PRACY

 

CZAS:                                      1,5 h (1 h – treść i 0,5 h – Q&A)

TERMIN:                                   24 maja 2023, godzina 10:00 – 11:30

 

Uczestnicy webinaru dowiedzą się:

  • kiedy zaczyna się etap „zwalniania” pracownika z pracy,
  • co może być przyczyną zwolnienia pracownika,
  • kiedy pracodawca traci kontrolę nad wypowiedzeniem,
  • czy utrata zaufania do pracownika wystarczy, by go zwolnić,
  • że „nasi” świadkowie działają przeciwko nam.

 

AGENDA

  1. Wypowiedzenie umowy
  2. Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
  3. Dobre przygotowanie podstawą sukcesu
  4. Trening przed walką – przygotowanie dokumentów
  5. Spotkanie w ringu – proces w sądzie
  6. Co może pójść nie tak?
  7. Świadek w sądzie – pewniak, który zawodzi
  8. Podsumowanie

 

 Prowadzący:

Filip-Firut Filip Firut
radca prawny
  Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ochroną danych osobowych. Nadzoruje audyty i prowadzi procesy wdrożeniowe procedur z zakresu prawa pracy oraz RODO. Jego praca polega głównie na kompleksowym wspieraniu działów HR w dużych przedsiębiorstwach. Często przygotowanie odpowiedniej strategii dla Klienta wykracza poza wyłącznie znajomość przepisów prawa. Dlatego w codziennej pracy bardzo ważny dla niego jest sposób komunikacji do Klienta oraz Klienta do swoich pracowników.

 

                            

Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij