Środy z prawem pracy - Sztuka wypowiadania umów
CYKL ŚRODY Z PRAWEM PRACY
Korzyści dla uczestników z udziału w webinarach:
- dajemy praktyczne wskazówki dla pracowników działów HR, działów BHP i kierowników,
- przybliżamy wiedzę z zakresu prawa pracy,
- udzielamy jasnych porad dla osób zarządzających pracą podległych im pracowników,
- pomagamy tworzyć właściwą komunikację i strategię działania w zespole pracowniczym i wewnątrz firmy.
Specjaliści z Sendero podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z wybranych obszarów prawa pracy. Spotkania zaplanowane są do czerwca 2023 roku. W ramach cyklu „Środy z prawem pracy” zorganizujemy 10 bezpłatnych wydarzeń, które podsumujemy konferencją stacjonarną. Jest to wspólna inicjatywa kancelarii Sendero Tax & Legal i Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
WEBINAR
TEMAT #10 SPOTKANIA: CZAS PRACY
CZAS: 1,5 h (1 h – treść i 0,5 h – Q&A)
TERMIN: 24 maja 2023, godzina 10:00 – 11:30
Uczestnicy webinaru dowiedzą się:
- kiedy zaczyna się etap „zwalniania” pracownika z pracy,
- co może być przyczyną zwolnienia pracownika,
- kiedy pracodawca traci kontrolę nad wypowiedzeniem,
- czy utrata zaufania do pracownika wystarczy, by go zwolnić,
- że „nasi” świadkowie działają przeciwko nam.
AGENDA
- Wypowiedzenie umowy
- Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia
- Dobre przygotowanie podstawą sukcesu
- Trening przed walką – przygotowanie dokumentów
- Spotkanie w ringu – proces w sądzie
- Co może pójść nie tak?
- Świadek w sądzie – pewniak, który zawodzi
- Podsumowanie
Prowadzący:
Filip Firut radca prawny |
Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ochroną danych osobowych. Nadzoruje audyty i prowadzi procesy wdrożeniowe procedur z zakresu prawa pracy oraz RODO. Jego praca polega głównie na kompleksowym wspieraniu działów HR w dużych przedsiębiorstwach. Często przygotowanie odpowiedniej strategii dla Klienta wykracza poza wyłącznie znajomość przepisów prawa. Dlatego w codziennej pracy bardzo ważny dla niego jest sposób komunikacji do Klienta oraz Klienta do swoich pracowników. |