Środy z prawem pracy - Gdy pracownik nie przychodzi do pracy
CYKL ŚRODY Z PRAWEM PRACY
Korzyści dla uczestników z udziału w webinarach:
- dajemy praktyczne wskazówki dla pracowników działów HR, działów BHP i kierowników,
- przybliżamy wiedzę z zakresu prawa pracy,
- udzielamy jasnych porad dla osób zarządzających pracą podległych im pracowników,
- pomagamy tworzyć właściwą komunikację i strategię działania w zespole pracowniczym i wewnątrz firmy.
Specjaliści z Sendero podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z wybranych obszarów prawa pracy. Spotkania zaplanowane są do czerwca 2023 roku. W ramach cyklu „Środy z prawem pracy” zorganizujemy 10 bezpłatnych wydarzeń, które podsumujemy konferencją stacjonarną. Jest to wspólna inicjatywa kancelarii Sendero Tax & Legal i Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
WEBINAR
TEMAT #2 SPOTKANIA: Gdy pracownik nie przychodzi do pracy
CZAS: 1,5 h (1 h – treść i 0,5 h – Q&A)
TERMIN: 23.11.2022, godzina 10:00 – 11:30
OPIS WEBINARU
Z uczestnikami webinaru porozmawiamy o:
- zasadach usprawiedliwiania nieobecności,
- sile premii frekwencyjnej,
- wypłacie wynagrodzenia za nieusprawiedliwioną nieobecność,
- odszkodowaniu za porzucenie pracy przez pracownika,
- zwalnianiu pracowników na odległość,
ADRESACI
Garść praktycznych porad skierujemy przede wszystkim do:
- pracowników działów HR,
- managerów zarządzających firmą,
- osób zarządzających pracą podległych im pracowników (kierownicy i liderzy).
AGENDA
- Zasady obowiązujące w zakładzie pracy
- Pozytywna motywacja pracownika
- Nieusprawiedliwiona obecność a wynagrodzenie za pracę
- Kary porządkowe
- Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia
- „Dyscyplinarka” dla pracodawcy
- Odszkodowanie od pracownika
- Podsumowanie
Prowadzący
Filip Firut radca prawny |
Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ochroną danych osobowych. Nadzoruje audyty i prowadzi procesy wdrożeniowe procedur z zakresu prawa pracy oraz RODO. Jego praca polega głównie na kompleksowym wspieraniu działów HR w dużych przedsiębiorstwach. Często przygotowanie odpowiedniej strategii dla Klienta wykracza poza wyłącznie znajomość przepisów prawa. Dlatego w codziennej pracy bardzo ważny dla niego jest sposób komunikacji do Klienta oraz Klienta do swoich pracowników. |