Rozwiązania paperless w HR. Jak pozbyć się papieru w komunikacji z pracownikiem?
|
Zapraszamy na szkolenie, na którym opowiemy, jak ograniczyć papierową dokumentację w komunikacji z pracownikami. Wyjaśnimy, na jakie ułatwienia pozwalają przepisy prawa pracy, które dokumenty można zastąpić postacią elektroniczną i czy da się zatrudnić i rozstać z pracownikiem w pełni zdalnie. Opowiemy, jak zdigitalizować i odformalizować dokumentację HR, by nadal zabezpieczała interesy organizacji, ale jednocześnie była bardziej przystępna dla zespołu.
FORMA WYDARZENIA: WYDARZENIE HYBRYDOWE (Możliwość udziału stacjonarnego oraz on-line)
TEMAT WYDARZENIA: Rozwiązania paperless w HR. Jak pozbyć się papieru w komunikacji z pracownikiem?
CZAS TRWANIA: 2h
TERMIN (DATA I GODZINA): 19 listopada 2024 r. godz. 10.00 – 12.00
MIEJSCE: Kancelaria SZiP
Ul. Modelarska 25, Katowice
Korzyści dla uczestników z udziału w wydarzeniu:
- Możliwość uzyskania informacji jak wprowadzić zmiany w duchu paperless w organizacji
- Praktyczne wskazówki nt. usprawnienia procesów HR w warunkach rozproszenia pracowników, w tym pracy zdalnej
- Wymiana doświadczeń związanych ze stosowaniem rozwiązań paperless w HR
OPIS WYDARZENIA:
Z uczestnikami porozmawiamy:
- Jak sprawnie zdigitalizować dokumentację pracowniczą?
- Na jakie ułatwienia w relacjach B2B i z pracownikami pozwalają przepisy?
- Czy można zawrzeć i rozwiązać umowę o pracę podpisem elektronicznym?
- Jak paperless może usprawnić zarządzanie pracownikami?
ADRESACI:
- HR Managerowie oraz osoby zarządzające personelem w organizacjach
- Podmioty zajmujące się profesjonalnie świadczeniem usług HR
AGENDA:
- Czy zawarcie umowy o pracę wymaga odręcznego podpisu?
- Na jakie ułatwienia w HR pozwala podpis elektroniczny
- Zmiany Kodeksu Pracy w duchu paperless
- E-teczka pracownika – jak ją wprowadzić i jakie warunki powinna spełniać?
- Zdalny outplacement – czy można wypowiedzieć umowę w trakcie wideokonferencji?
- Korzyści i ryzyka związane z rozwiązaniami paperless
- Q&A